söndag 11 april 2010

film, dag , fotboll osv.



Hej alla !
Vaknade hos Anna, tsm med Li imorse. Vi hade sett på Forest gump kvällen innan, och den var jättebra , verkligen för er som inte sett den, se den! Sen stack Li, så jag och Anna spelade piano lite . Sen stack jag hem, och lekte med Molly. Kl 1 var det samling på konsum, för vi skulle spela match i Sövestad ( En ynka liten håla) Och vi vann med 13-1, men fy fan vad det blåste asså, bollen vände håll i luften pga all vind! Jaja vinsten är en bra start på serien, både igår och idag ! Och så har jag precis kommit hem typ. Nu ska vi snart boka scones. Imorgon är det skola igen... Fy vad helgen går snabbt, way to fast asså! Jag vill inte ha skola imorgon.. ! Jag vill ha lov ju.


Var bara tvungen att visa denna bilden, smart person det märks att han bryr sig om sin bil!
Vem kan leva utan musik ?!?

Jag vill ha sommar! Jag vill till Florida igen...


// Flicha

Inga kommentarer: