måndag 26 april 2010

Vännerna räddar min glädje!

Först och främst TACK för att ni vänner finns för mig! Jag hade inte klarat mig , och vara lycklig på samma gång utan er.
Idag blev det en dag med Li,Kajsa,Totte och Tim(othy).
Vi typ var väl på studsmattan hela tiden och pratade mycket om Kärlek bland annat (?)
Sedan tog vi tre tjejer bussen in för att spela upp föreställningen en gång till. Lite glesare med folk och lite för mycket luckor med pratet.

Efter lite tänkande och åsikter har jag bestämt mig att de glasögonen nedan ska jag köpa nästa gång jag är i stan. vad tycker ni ? :)


UNIKA , och därför älskar jag dem!

Förresten , Flicha kommer inte att kunna blogga på en vecka , så EMMA har bloggen för sig själv!
Då får ni se vad jag kommer hitta på för skoj!

Fortsätt att läsa! <3

//Ems

Inga kommentarer: