söndag 25 april 2010

Glad söndagskväll !
Haha glad och glad , det är ju skola och så imorgon...
Började dagen med att springa någonstans i häckeberga typ.
Sen har jag varit bollkalle till Ldb Malmö ( Malmö FFs tjejer ) . Så fick vårt lag erbjudan att vara det. Vi fick typ fina rosa Ldb tröjor. Och innan matchen började så gick alla spelare in med ett litet barn i handen. Och då skulle vi komma in framför alla spelare med respektive lags flagga i handen , lite coolt. Sen började matchen, och det gick bra , och Ldb vann över örebro med 4-0 ! Sen fick vi gratis hamburgare och läsk för det, så alla satt i solen och njöt och åt ( så nu är jag helt solbränd i huvudet.)
Sen stack jag hem och Jobbade på Lådan, men pappa hjälpte mig så det gick väl hyfsat snabbt.
Och nu är det kväll. Ska snart duscha. Sen äta. Skola imorgon, och jag längtar till värmen, jag vill dit nu !

Ldb..

När det hade gjort mål. (Wendela i laget, i bakgrunden )

// Flicha

Inga kommentarer: