söndag 25 april 2010

Kort dag med långt innehåll.

Ja , som sagt , lång dag med mycket innehåll!
Dagen började med en härlig familje frukost! Missförstå mig inte , men det känns bra att inte längre ha ngt måste , inget något som man vet att man ska göra varje dag.
Sedan dansade jag , och hände med vänner påväg dit.
Sedan gick jag till Hansa där mamma , ida och pappa väntade , så vi åt lunch där också.
Sedan bar det vidare till Burlöv center där jag planerat att köpa sandfärgade leggings/strumpbyxor.
Men istället blev det så mycket mer!
* En blå addidasjacka . (Stadium)
*Svarta as snygga nit/klack/gladiator skor. (Dinsko)
* Sandfärgade strumpbyxor. (Lindex)
* As snygga Converse liknande Manchester addidas skor. ( Stadium)
* Jeans jacka (kapphal)
* Jeansshorts (Gina tricot)
* Vit t-shirt i tunt tyg med tryck på ( Killavdelning, Kapphal)
*Jeans ,slimade ( H&M)
* Svart och vit randigt linne ( Sport outlet)
* Vit t-shirt, addidas ( sport outlet)
* Ett par ljusa jeans. ( Stadium)
* Coca cola läppglans (?!)

Alla dessa saker är jag oerhört nöjd med , coolt det där med Coca cola Läppglanset va! ?
Jag både luktar och smakar(<3?) coca cola! :)
Sedan nedan , finns där ett par oerhört snygga glasögon som jag planerar att köpa nästa gång , ingen gillar dem , förutom jag! :) Va tycker ni då?







(sommarlooken!)










Kram!
//Ems

Inga kommentarer: