lördag 24 april 2010

Dellie , Camaro , borta.




Hej , förlåt för att jag varit lite off. Men har mått dåligt like hell. Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde igår.Men sedan dess har min kropp stängt av , och jag kan inte längre gråta. Herregud,nu känns det istället som om någon slår mig i magen varje gång jag tänker på det. Men jag måste få sorga,och sedan gå vidare.
Men nog om det mår bara för dåligt för att tänka på det.
Men först får ni se de sista bilderna på Dellie och Camaro.






Och nu har vi haft uppvisning på teatern , och vi åt på suchi restaurang. Det har jag aldrig ätit förut.




Jo , sedan en vecka efter avslutning på skolan ska jag och kompisar på Skara sommarland i tre dagar! wiiho! Och igår så anmälde vi till ett musik/teater/Rid läger i Ängelholm! Perfa för mig ju!


(Försöker bara få av min hjärna på ämnet.)

Kram!
//Ems

1 kommentar:

Anonym sa...

ojj vilka fina bilder jag undrar vem det är som har fotat dom ;O