onsdag 7 april 2010

Härlig stalldag.


Hejsan alla som läser!
I morgon ska det fortsätta vara sånt här underbart underbart väder!
Idag har jag haft en helt underbar dag i stallet. Eftersom att jag slutade 13.25 idag , men den roliga svenskan var jag på gott humör. Dellie blev flätad med en lyxig fläta innan vi eller rättare sagt jag , (för Dellie var så trött så jag till slut tyckte lite synd om henne) ville rida igenom henne.
Efter det , när Dellie glatt överraskad fick knäckebröd skorpor efter jobbet, mockade jag , fyllde den jättestora vattenhinken i hagen! , fyllde på med Hö , och fyllde vatten i boxar. Jag kom till stallet kl.15.00 och var klar 17.00. Så en bra tid blev det också! Nu har man rensat rummet och hittat mitt försvunna Diadem som jag köpte för en vecka sedan! Innan det hade man fått underbara Kajsa att vänta på mig när jag städade mitt fruktansvärda Skåp.
Så nu är allt så underbart! Jag ska ut och springa i trädgården med min Fantastiska syrra!
hej då !



Ovanlig outfit för dagen!


Dellies huvud utstickande ! :)

VÄRLDENS FINASTE HÄST!

Ser ni den vackra flätan ? ;)


//Ems

Inga kommentarer: