söndag 11 april 2010

Fösta Grillningen 2010!

Dagen började rent ut sagt riktigt,riktigt dåligt,för att jag vaknade nästan vid 6 tiden ! ;)
Klara hittade inte sin snuttefilt...
Men mysigt ändå, jag dansade,kom hem och hade tråkigt... Väldigt tråkigt,och alltid kändes som en skitdag, ändå tills mamma fick mig att åka till stallet med henne.
Direkt när jag kom dit blev jag gladare,solen värmde, och jag kunde springa av mig i hagarna (hehe?) . Fina hästar , som jag och mamma ryktade och sedan tog jag och mamma en nära och en jädrans snabb galopp på grusvägarna! Sedan avslutade vi med hinder vid grillplats!
I morgon har jag sovmorgon,så allt känns bättre nu!
Men ingenting kan få mig att må bättre när det gäller spanskprovet... ( :( )


Nu, har vi också grillat första gången 2010! Härligt!


Just det! Måste bara visa denna Underbart fina mask som jag , Klara och mamma gjorde igår! Naiiz?

//Ems


Inga kommentarer: