söndag 4 april 2010

Påskfirande

Hej,hej. Jag är hos Familjen Nilsson , och firar påsk. Enligt Flicha och Li verkar det inte vara till så mycket av påskfirande på deras sida. Själv var man hos släkten igår och idag ja , här!
Själv har man fått 2 påskägg och en skyddsängel , av min mormor. Den är svart och rosa och gjord av en kajsa som har eller har haft Cancer sedan 7 års ålder , och gör olika sorters skyddsänglar för 25 kr. Alla de 25 kr går till CancerFonden. Det tycker jag är fint , väldigt fint!
De är vackra också.
Jag har nog inte så mycket mer att säga , mer än att om jag inte har mer att säga , kan jag säga att jag ska säga att jag nu ska gå promenad med hunden hem och hämta mobilen som jag glömde hemma. Jag tycker att alla som har mitt nummer borde messa! Jag har varit lite off på mobilen de senaste dagarna.

jaja , Hej då!

//Ems
tobbe längst ut , Ida längst upp och jag i mitten! :)

Inga kommentarer: