fredag 9 april 2010



Hej alla !
Vad är det för dag idag ?
Jo idag är det fredagsmys om det så är det sista jag gör! Vi slutade kl kvart över 1 , haha chill. Sen stack jag Li, Ems och Kajsa till Oliverna och hoppade studsmatta i typ 1 timme, kulkul!
Sen kom jag hem och bytade om, och sen stack jag och Ida ut och sprang. Sen duschade jag, och nu har Anna kommit, Vi fotar lite, ikväll ska vi gråta ikapp med Titanic. Annars har det väl inte hänt så mycket trevligt idag.
Men jag har en fråga, varför ska alltid tjejer göra allt så komplicerat...? Ibland hade det bara varit enklare och vara kille och skita i allt och bara va liksom, utan konstigheter... Jaja that´s life.
Vet ni föresten, att Ensam mamma söker helena , har gjort slut med hennes kille från programmet och dejtar nu Roger i Bonde söker Fru, haha.



// Flicha

Inga kommentarer: