måndag 31 januari 2011

amagad asså, jag älskar min blogg.

Jag älskar min blogg. Jag älskar att jag har den med Felicia. Jag älskar Felicia.


Hej, sedan jag har varit borta från bloggen har jag gjort följande:
* Varit duktig och ridit två gånger. En med kajsa och en själv. Santos var duktig och gick i form hela tiden.
* Varit ute på härliga rundor med hunden.
* Varit på ännu ett jobbigare bodypump pass. Jag rekommenderar verkligen det. Man tränar praktiskt taget alla muskler i kroppen. Igår var det mycket roligare än förra passet!
* inte orkat blogga.
* Haft en mysig helg med vänner.
* jobbat med fördjupning.
* åh, just det, glömde jag nämna att jag idag fick min tandställning däruppe ?!! Det gör ganska ont nu, det kommer mer och mer. Ja, barnmat i typ en månad eller något.. Men, nu är jag glad att jag gör något åt det i alla fall.

Bild visning. haha.

Fina stichen.










Jag vet inte varför, men idag känner jag extra mycket på att plonka på basen till låtarna
California
Living in amerika
Seven nation army



ps. Bara 710 dagar kvar ungefär tills jag får av min tandställning! ;-)

//Ems

Inga kommentarer: