torsdag 27 januari 2011

Torsdag- we like!

Hej!

Igår hade jag målvaktsträning för första gången. Det var kallt, men kul eller vad man säger =)
Efter träningen så körde jag det passet ensam som Anton och jag gjorde i förrgår( dvs. armhävningar, hantlar, ben/ lårövningar och jäkligt mycket olika magövningar). Men med hög musik så blir man helt pepp!
Sen kollade jag på hip hip på kvällen ;) 
Idag var det sovmorgon, började 9.05 med idrott! Sen var det bara svenska, Engelska, Lunch och Ila och sen slutade vi vid 1!
Efter skolan betalade jag in 1000 kr till skidresan på påsklovet i sälen :)
Sen stack Li och jag hem till mig och lagade crepes med choklad inuti, det var väldigt gott! Sen kollade vi på norsk och dansk textad top model , hehe!

Klockan 4 hämtade jag Erik på häckebergaskolan med Mollydolly. Men nu måste jag snart göra No läxan. :(



Li och jag ^^



Jag ^^

Li och jag :)








Ikväll blir det träning igen. jeho ! :)


/ Flicha


Inga kommentarer: