tisdag 25 januari 2011

Tisdag!

Hej!

Idag har det varit skola som vanligt. Inga konstigheter. Vi hade idrott, woho! Annars så gick jag till syo efter skolan. Jag pratade med en person där om praoplats och sånt. Så jag fick lite nummer till olika tidningar som sydsvenskan, Dn, och egmont!
Efter skolan var jag med Anna i typ 2 timmar. Just nu ska jag försöka att gå in mina 10cm klackar, vilket inte går något vidare, eftersom att jag har hamnat vid datorn. Sen hade jag tänkt göra lite läxa. Kl 8 är det semifinal i handbolls Vm. Sverige- Danmark, så det tänkte jag se. Heja Sverige ! =D
Men Anton frågade precis om jag ville träna fys med honom. Dvs armhävningar, sit-ups. Ja allt möjligt superjobbigt som man får muskler av. Såklart så kunde jag inte säga nej, för då tjatade han bara ännu mer. Men träning skadar inte. Bara att min kropp måste vila mellan fotbollsträningarna. Jaja, så kan man inte tänka. 


Ha det bra / Flicha



1 kommentar:

Anonym sa...

Man Måste vila i mellan träningarna. Annars kan inte kroppen tillgodogöra sig träningen.
Hälsningar
din kloka moster Marran