lördag 1 januari 2011

Bilder från jossan

Hej !

Åkte hem från Jossan idag. Vi vaknade vid halv 11. Sen kollade vi på tv, och spelade wii just dance 2, som vi typ gör hela tiden, men det är jättekul faktiskt =D
Sen stack jag hem tio i 4 från markaryd, och var i lund 17.35. Sen hämtade mamma och pappa mig =)
Sen har jag packat upp och sånt.
Pappa, Anton och Erik gjorde hemmagjorda pizzor, som var väldigt goda =D
 Sen spelade jag piano och gitarr och sjöng, underbart. 



När vi körde till Jossan så såg vi 3 älgar på mormor och morfars gamla trädgård!


Bion
Jossan som inte gillar kolsyra. Hon kör på festis =)


När hon skulle spå mig!

När hon spådde mig med kort !

Naglar =D

Min väska =D

Ramdom bild på mig och Jossan på nyår. 




 Ullared =D

Haha, det blev en del knäck ^^
Dansspelet som vi spelade =)

Jag satte nyss på det klistermärket på min dator =D

Hittade en hemsida där också man kan köpa skins om ni klickar här!  Otroligt billigt där!

Pizza bak =D

/ Flicha

Inga kommentarer: