söndag 23 januari 2011

Teater och mycket mer!

Hej!

Har inte haft tid att blogga, har gjort så sjukt mycket dessa dagarna! 
Igår stack vi in till Lund vid 1. När vi skulle byta buss i Staffanstorp, så körde den bussen ifrån oss! MEn jag sprang efter den ett antal hundra meter, tills den stannade på nästa station. Så jag kom med bussen. Men Emma Kajsa och Li stannade och fick vänta på nästa buss ;)
När jag kom fram till Lund, så skulle vi gå ut på stan och dela ut lappar till vår teaterföreställning. Det kom faktiskt en del som vi hade delat ut lappar till. Teaterföreställningarna gick bra! Det är bara lite synd att jag inte kan gå på teater för att jag har fotboll på torsdagar. För teater är verkligen kul!
Efter den sista showen så åkte jag snabbt hem med Alberte. Där hemma hade vi fest för Anton. Så det var fullt med folk. Men det var kul. Vi smällde raketer bla. Sen åt vi gott. Någon väldigt god gryta med Potatis och sånt. Sen till efterätt Päron med After Eight i ugn och efter det Marsipan & eller gräddtårta.

Idag så har jag jobbat. Kom nyss hem. Men nu ska jag sticka till fotbollscup. Får se hur det går! =)


Bilder från föreställningen!







/ Flicha

Inga kommentarer: