fredag 14 januari 2011

Fredag =D

Hej!

Skola idag, till halv 4, så drygt. Efter hemkunskapen, då vi var mätta, och inte åt lunch i matsalen, så hade vi 50 minuters rast. Man bara satt i skolan och glodde typ -.-
Maten var så himla god! Skriver med under bilderna !
Efter skolan stack jag hem till Li. Vi typ läste frida tidningen, och sen spelade vi Wii, ett dansspel. Inte det som Jossan har, utan 1:an ;)
Efter det gick jag ut med Molly, och sen åt vi. 


Det ser inte så gott ut. Men det var röran man vände i pastan. Jättesyrligt. Om jag hittar receptet så ska jag lägga upp det på bloggen =)

Skärbräda :)

Emma, Kajsa och Jockes mat !

Min och Lis mat !

Maten. Man fick sjukt mycket mat. Man orkar inte äta mer än hälften typ. Men gott var det! =D

Förövrigt så är det min namnsdag idag! 

Haha.


Ikväll blir det kompisar ! 

FREDAG hela dagen =D


/ Flicha

Inga kommentarer: