onsdag 12 januari 2011

Kaka, skola och Erikshjälpen!

Hej =)

Har en tigerkaka i ugnen, mums vad det ska bli gott =D Äntligen tid att baka !
Slutade skolan idag vid 2. Sista lektionen musik, ny musiklärare! Hon verkar väldigt rolig, men hon har väldigt torr humor , och skämtar hela tiden =P
Jag jobbar om den globala uppvärmningen. 41 % av all koldioxid som släpps ut kommer ifrån industri, 33 % kommer ifrån boende. 22 % kommer ifrån transport. 4 % kommer ifrån jordbruk ! 
Förövrigt är Usa det mest miljöovänliga landet i välrlden. Trots att Indien och Kina har 1 miljard mer invändare :O
Efter skolan gick jag och Li till Erikshjälpen med Moa och Amanda J. Vi fikade och kollade runt bland allt möjligt, inte för att jag hittade något , men ändå ^^
Ikväll vet jag inte vad som händer. Det blir antagligen en runda med Molly, som mamma förövrigt glömt på jobbet -.-

Erikshjälpen.





Min kaka i ugnen. Ser inte så god ut nu, men det får vi hoppas att den blir. Smakade en god tigerkaka hos Anna, så blev väldigt sugen på att göra en :)

/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrar bara vad invändare är för något. Är det något nytt ord som ni ungdomar använder nu för tiden.