onsdag 19 januari 2011

Tjäna pengar.

Hej, ja, som firre redan berättat blev det en soft dag. Det kändes som en rast hela dagen. Alla dessa tre dagarna, har inte jag haft mycket att göra efter skolan, och jag som brukar ha fullt upp! Jag brukar rida och dansa, och hela faderuttan! Jag och Kajsa vill dansa någon annanstans än Crazy feet i år, men teatern fortsätter vi förmodligen på! På fredag har vi föreställning som sagt. I morgon ska vi dra till Alberte direkt efter skolan och äta semlor. Hon ska också ge oss födelsedags presenter , lite sent ute, men jaja. Jag behöver tjäna ihop pengar till alla mina resor som jag ska göra 2011. Nu har jag gjort något åt det. Jag har ansökt jobb på kvällsposten, säljer min "gamla" fina mobil(intresserad? kommentera!), ch sälja min lilla ridjacka. Jag har också ansökt om lektioner på mejeriet! I elbas såklart. Jag kontaktade också Barbro Fällman. Jag jobbar om retorik på fördjupningen, och Barbro fällman är en väldigt känd och bra retoriker. Hon ska hjälpa mig, och sedan ska hon också hjälpa mig med att skicka några av hennes böcker till mig! Vad snällt va? :-)
Nu börjar föräldrarfritt! Hej då!

//Ems

Inga kommentarer: