onsdag 26 januari 2011

Jag mår bra idag!

Hej! Idag mådde jag otroligt bra när jag vaknade. Igår var jag på ett jobbigt bodypump pass i Veberöd med mamma. träningsvärk...  Jag hade tränat på alla mina 103 glosor kunde de som sten, och var allmänt glad!
Började med ett matteförhör som man hade missat. Hehe, men fick ändå bra resultat!
Sedan blev det spanska, och där kunde jag alla glosorna! Efter det blev det Ila, och gud vad roligt jag tycker det är helt plötsligt!
Jag vill analysera, skriva, och tänka på det. Jag är inte normal.
Efter skolan, var jag duktig nog att cykla till det kalla stallet. Innan det gjorde jag en snabb, men fin smothie!


Santos var mysig , och fin. Jag red ett jobbigt skrittpass, men mycket jobb för Santos!
Det var verkligen ett helvete att cykla hem! Kallt, och jag trillade på rumpan en gång rejält! Fråga inte hur jag hamna där?
Nu när jag är hemma har jag och mamma gjort god Norrländsk pastasoppa!



Min choklad jag gjorde!

//Ems

Inga kommentarer: