måndag 10 januari 2011

Klippa Molly

Hej!

Vaknade av Molly vid klockan 8. Kunde inte somna om, och det var lika bra att vänja sig att gå upp tidigt. Så jag gjorde Mannagrynsgröt, haha me like mannagrynsgröt =D
Efter det gick jag ut med Molly. Borstade henne, alla hennes 1000  knuter. Sen badade jag och fönade henne. Efter det klippte jag henne på biljardbordet. Haha, strykbrädan var typ sönder, så det fick bli där ;)
Sen damsög jag ovanvåningen..
Nu ska jag baka tigerkaka. Eller någon kaka blir det iaf.
Ikväll blir det till Lund, färs och frosta arena i Lund. Vi skulle ha något möte tror jag, för vi skulle typ vara flaggbärare, i handbolls Vm. Eller jag vet inte. Men jag skriver ikväll så ! =)

Duschen

Mycket hår ...

Som Molly växt på sistone !?!

/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Molly är världens gulligaste hund tycker två Kronprinsare.