lördag 15 januari 2011

städa

Hej =)

Vaknade vid halv 10 idag. Sen städade jag köket, och vardagsrummet och lite sånt tråkigt. Vi har tagit bort tv:n i mitt rum eftersom att jag inte använder den, så nu har jag mycket större plats på mitt skrivbord. Innan hade jag tvn och cynten, så jag hade ingen plats för att göra läxor eller något sånt, vilket jag har nu =D
Efter det följde jag och Molly med Li, som skulle sälja kvällsposten, men nästan ingen köper.
Egentligen skulle jag jobba, men hinner inte, och ingen kunde skjutsa mig.

Snart ska vi iväg till teatern och repa. Det är uppvisning nästa fredag och lördag. Så vi måste repa både idag och imorgon. Haha, det behöver jag verkligen måste jag säga. Jag har bara kört allt en gång så.
Men det är riktigt roligt. Jag och li ska ta bussen in klockan 1, sen början det 2 i Lund.
Får se vad som händer ikväll. Men det skriver ja troligen om ikväll om jag hinner

Ser på skidor i skidor, från Wengen i Schweiz. Det är den brantaste störtloppsbackarna. Åkarna åker upp till 250 km/h. Så sjukt snabbt! 
Sen såg man att det var bara snö i backarna. För dem filmade folk som satt och kollade, och där var ingen snö, och vissa satt i bara t- shirt!




/ Flicha

Inga kommentarer: