onsdag 12 januari 2011

hej.

Hejhej. Nu bloggar jag äntligen igen..
Har verkligen inte pallat att blogga, och det har inte gjort det bättre att Felicia har bloggat som en galning! Sedan jag varit borta från bloggen har följande saker hänt:

* Ridit två gånger(tre om man räknar med idag)
*Fördjupningsarbete i skolan ( jag jobbar om retorik!)
*skolan har börjat (självklart)
* Jag har repat, vi ska nu börja spela låten California.(OC)
* Repat på Teatern.
* Match i idrottshallen.(australien) In looove with there fiiine accent!
* Kollat(r) runt var det finns balla prao platser. Egentligen tänkte jag praoa på Way creative, där jag dubbade, men de fick inte ta emot. Så nu ska jag kolla in radio istället. Någon av er läsare som har praoat på ett roligt ställe, som ni kan rekommendera?

I morgon ska jag och Kajsa förhoppningsvis till stallet. Jag bara mååååste träna på mina spanska glosor, som jag har förhör på vecka 4. Jag vill och måste få MVG i spanska!!
Felicia på bussen.




Höhö, lekte med kameran _:-)


hihi.

meeeee. 
Ska äta nu. Puss heeeej.

Inga kommentarer: