tisdag 11 januari 2011

Hej!

Första skoldagen idag. Var skittrött i morse, åhh så jobbigt det är att gå upp =( 
Skolan var väl ganska normal. Ny tysklärare typ, annars inget nytt. Jo jag ska fördjupa mig över den globala uppvärmningen. Haha, delvis för att jag ska få bättre betyg i No, men fick VG på labbrapporten iaf... :)

Efter skolan gick jag hem till Li, vi fikade och sen kollade vi på praoplatser till olika kanaler. Vi har prao vecka 18 & 19. Vi kollade på Svt och tv3 tog inte emot några. Kanal 5 finns inte i malmö. Sen ringde vi till tv4. Där fick vi prata med några gubbar. Men ingen kunde svara på om vi kunde få en praoplats där, för att det var en speciell som hade hand om det, så vi skulle ringa imorgon. Men om inte det går, så vill vi praoa på radio =)

Efter det så spelade H43, ett handbollslag i Lund mot Australienska landslaget i vår idrottshall. Ändå coolt. Så vi kollade på första halvlek. Då ledde H43 med 17-5. Lite överlägset, så vi gick hem. Matchen slutade 34- 16 till H43. Hur kan ett lundalag vinna över Australiens landslag. Australien är ju skitstort. Konstigt kan man tycka.
Ikväll är det fotboll, i denna kylan. Ooh vad jag längtar. Haha inte ut i kylan kanske... =P







16- 5. Ägda (a)

Haha =)


pappa kom med grisöron ;)

/ Flicha

Inga kommentarer: