onsdag 19 januari 2011

Snart Handboll

Hej!

Igår blev det en sen träning! Vi samlades vid 7 på konsum och kom hem vid halv 11. Vi tränade i Lund på smörlyckan, eftersom att Veberöd tar vår plan i Dalby. 
Idag var det skola som vanligt. Vi skulle egentligen börja klockan 8. Men vår matte-lärares buss hade inte kommit, så vi fick ha rast till tio i 9. Sedan hade vi typ rast hela dagen. Eller nja, vi slutade med musik. 
Nu ska jag snart på handbollsvm. Jag ska hålla en flagga framför spelarna, hoppas att vi får träna innan. För jag vet inte hur man gör. Förra gången var man ju 4 på en fana. Nu är jag ensam med en flagga. Läskigt.
Första matchen är Bahrain- Tunisien. Andra matchen är Australien- Rumänien.

Visar bilder imorgon, för antagligen kommer jag att komma hem vid 11, och då orkar jag inte lägga upp bilder ;)



/ Flicha

Inga kommentarer: