måndag 10 januari 2011

Handbolls Vm

Hej!

Var med Emma Kajsa och Li idag. Det blev tyvärr inget bak ;)

Efter det så stack laget in till Färs och Frosta arena i Lund. Där kom vi först till ett informationsmöte, med ca 200 människor. Där alla skulle ha hand om något inom handbolls Vm i Lund!

Efter det tog några killar hand om oss, och berättade att vi skulle gå in med flaggorna för båda lagen, den Vm- flaggan, och en till flagga som jag inte kom ihåg. Så kommer vi att stå där framme i några minuter. Exakt 9 ½ minut före match, allt är så himla planerat! Men är det handbolls Vm så är det =)
Men vi kommer stå där undertiden att dem sjunger nationalsången, och synas på Tv för hela världen, ändå coolt =)
Sen får vi adidas t-shirts av dem. Sen ska vi ha blåa jeans. Allt ska vara så matchat, haha !
Vi ska dit på torsdag nu, och "öva" inför det. H 43 och ystad ska mötas och så ska dem göra som det kommer att va. Dem ska gå fram, sen ställer vi oss där framme med flaggan framför dem. 
Vi får gratis mat och sånt också , Haha :)

Efter det kom jag hem. Sen repade vi med bandet och Andreas ( tror jag att han heter ?!? )ledaren.

Imorgon är det skola, Ohno!??

Så planerat är det när vi ska dit. Exakt hur vi ska gå och ställa os, hur vi ska hålla. Vart dem ska ställa sig osv.

Min tröja som jag köpte i helgen =)

Informationsmöte... !

Hallen bakom nätet (A)


Laget ska vara där den 17, 18 och 20:de. 

Om ni vill se hemsidan med spelschema osv så klicka här!

/ Flicha





1 kommentar:

Anonym sa...

Det verkar vara bra planerat.
Lycka till med flaggorna.
Kronprinsenbo