fredag 7 januari 2011

Malmö shopping

Hej!

Idag har jag varit i Malmö. Vi stack dit vid halv 2, och shoppade! Det är svin mycket rea nu. Me like!  Jag var runt i dem flesta affärerna. På stadium hittade jag två sweaters/ tjocktröjor, som jag köpte!
Vi hade ganska brott, så mer han jag inte med innan vi stack till mormor och morfar. Där åt vi grönkols soppa med frikadeller, super gott! Med glass till efterätt ! =)
Vi kom hem vid 7, halv 8. Kvällen spenderades med Emma, Kajsa och Li. Kajsa kom hem från Tanzania i förrför. Så det var trevligt att se saknade Kajsa igen!

Mellandagsrea!


En tröja jag testade =)

Malmö i snön =)

En tröja jag köpte !

WARP W BERALS WCT S11 PINK
Ungefär så såg den andra sweatern ut =)


Imorgon är det cup i Södra Sandby. Samling klockan 07.45 =( 
Jag har inte stått på någon månad, och knappt rört en boll med händerna alls. Ush, undra hur detta ska gå, är lite nervös för det faktiskt. Hoppas på det bästa iaf !

Ha det bra !
Flicha

Inga kommentarer: