måndag 24 januari 2011

baka kaka- det kan smaka!

Hej!

Skola idag, as usual. Inget nytt typ ^^ Vi slutade tjugo över 2. Sen kom jag hem och gjorde lite läxa och sånt. Sen blev jag baksugen! Så jag bakade chocolate chip cookies. Det är skitgott! Vi hade mörk choklad hemma, så då får man ju passa på. Det är ju inte alltid man har det !
Dem blev en aning missbildade. Men goda, och det är ju huvudsaken. Sen är mamma allergisk mot hasselnötter, vilket jag inte visste innan. Så nu har jag nästan dem för mig själva !

Ikväll blir det träning. Slutar klockan 8.  Sen är det kanske bandträning, som börjar 8. Men ja kommer väl vid ca halv 9 om jag hinner!

Hackad choklad, och lite hasselnötter :)
Visp  visp!

 Innan dem åkte in i ugnen. Degen är typ godare än pepparkaksdeg, helt farligt gott! Visst set det lite mumsigt ut ?!? ;)
Klara ;)


/ Flicha

Inga kommentarer: