söndag 23 januari 2011

Mycket hänt.

Hej!Mycket hänt sedan jag bloggade sist! Efter mitt inlägg som jag la ut på bloggen, stack jag till Kajsa. Vi sov över, så himla mysigt, älskar att sova över på en vardag! Ja, på morgonen ockuperade jag deras toalett totalt, eftersom att jag var tvungen att duscha. En mysig och trevlig promenad till skolan, sedan slöjd, där vi sveper trä!
Fredagen fortsätter, och teatern gick bra, både igår och idag! Idag gjorde tom jag, Julia, Emma,Charlotte reklam på coop konsum i lund! Vi lånade speakern i butiken, så alla hörde! Så himla coolt!
Efter teatern igår (längtar tillbaka!) stack vi till festen.
Jag somnade kanske kvart över 2 inatt, och vaknade kvart över 8. Ville dö, men santos behövde skrittas!
Idag så har vi haft två underbara teaterföreställningar, och efter det, umgicks man med coola människor på gården.

Underbar utsikt från albertes trädgård!

FINT!


Santos.

Om ni inte kom på våran teater missade ni ngt!
När jag hade kommit hem från stallet, hade jag en minut över. Då slängde jag ihop en god smothie!
Recept:
1 person
2 dl turkisk yogurt.
½ dl jordgubb/vanilj yogurt
En halv matsked socker(mer eller mindre efter smak!)
Lite mango.
Lite annanas.
Lite papaya.

 Jättegott!
Min smothie!


Nu sitter jag och mumsar på carte dior glass, med rulltårta! Gotti!

Rensade min mejl, haha,


//Ems

Inga kommentarer: