onsdag 5 januari 2011

Underbara dagar.

Hejsan. Nu när jag är frisk är det fina tider. I Söndags red jag, tillsammans med Ida, vi tolkade med Santos. Väldigt mysigt.På måndagen ville jag och Li hitta på ngt. Så vi gick på bio på kvällen. 3D- narnia filmen! Väldigt bra faktiskt.
 
Igår, då följde vi med pappa till Göteborg. Han skulle jobba där, så vi blev avsläppta i Göteborgs centrum! Jäkligt roligt hade vi. Vi gick in på nordstan först. Där köpte jag en fin tröja på Vera Moda!
 
Efter det gick vi vidare, och tog en trevlig fika på expresso house, som innehöll en fin Chai Latte.
 


 Vi fortsatte gå, och gå, och gå. I olika affärer.  Jag köpte ett nagellack och dekorationer till Idas naglar som present. Där köpte jag också ett diadem av löshår. Vi gick vidare, ända tills vi blev hungriga vid 1, då gick vi till Subway.  Kära Li sa att inte hon gillade skagenröra som fanns på Sub of the day. När hon senare åt den älskade hon det. KNASIGA DU.
Efter det var vi mätta, Li köpte en tröja på Vera moda, och vi gick sedan ut ifrån Nordstan, och in på Arkaden. Ett annat köpcentrum. Där lyckades vi hålla våra pengar i styr. Efter det gick vi ut på stan, och gick sedan in på mcdonalds för en fika med pommes och läsk.  Där fanns där en massa killar i blåa tröjor. Sedan visade sig att de var finska! Hihi. När de skulle gå tittade jag bakåt, där de då lämnade. När jag tittade tillbaka fick jag ögonkontakt med en snygg kille. Nästa gång jag tittade på finnarna, och kolla åt killens håll igen, hade han satt på sig en mask. En mask som såg ut som en kille, fast det var en mask! Jag blev skiträdd! men visade det inte. 
Hihi, en fin bild på hur vi satt :)

Efter det gick vi vidare, och vi stötte sedan på de snygga killarna igen! Denna gången sprang mannen med masken fram till mig. Jag blev skiträdd, men är lite kär i honom nu, eftersom att de var så söta.
Efter det blev vi hämtade, och körde till Freeport, som jag och Firre åkte till i somras.

Idag red jag en skitmysig runda i skogen med Santos. Kajsa kom också hem idag, så vi skulle se om vi kunde träffas ikväll!
Underbara dagar! jag köpte ett laptop skin till min laptop också, gjord av Ed hardy. Idas plånbok.


//Ems

Inga kommentarer: