fredag 28 januari 2011

Fredag!

Hej!

Fredag idag! =D
Ingen ovanligt i skolan. På hemkunskapen så gjorde vi nötfärsspett, med några andra kryddor blandade. Till det gjorde vi egen tzatsiki och ris!
Efter det hade vi en timmes rast som man inte kunde göra något på, lagom kul -.- Slutade halv 4, jeho ! :(
Efter det så repade vi i en timme tills halv 5. Det gick sådär. Vi kan seven nation army bra, living in aremica sådär, och california inte heller bra (a) Men vi ska bli bättre !
Efter det gick jag ut med Molly en liten runda såhär i kylan.
Igår glömde jag min mobil i min tränares bil tror jag! Har inte hans nummer heller, så jag får se hur det går med det! Jag är inte heller säker på att jag glömde den där, bara nästan =P

Ikväll så ska Jag, Emma, Kajsa, Li, Selene och Totte vara hos Kajsa. Fast först ska vi äta på pizzerian . Så det ska bli gott!

Kan inte lada upp några bilder från idag heller.


Mums!





Imorgon ska jag spela cup samling kl 12.00 och slutspelen är vid 8. Så får se om jag hinner att böogga då. Det är nämligen mer än 1 timmes bilfärd upp dit :(


/ Flicha

Inga kommentarer: