torsdag 20 januari 2011

Hej!

HAr haft så sjukt mycket att göra idag och igår!

Igår var vi flaggbärare i Lund igen. Matcherna var Algeriet- Tunisien och Rumänien- Bahrain.
Det var kul. Vi övade först ett antal gånger, och sen var det grande finale, eller nja. Hade ju gjort det dagen innan så ^^
Efter matcherna så fick vi in maten från vip. Dem hade haft en jättegod efterätt. Chkladkaka av något slag. Inte kladdkaka, utan ja, den var mycket med chokladigare =D
Kom hem vid halv 11, så efter det så gick jag bara och lade mig typ^^

Vita skor och blåa Jeans skulle man ha ;)

Haha, fika <3 Annika i bakgrunden :)

Blue keld Brörnbär I love (L)

Idag hade vi sovmorgon! Började vid 9 och hade idrott- Handboll. Asså det har blivit skitmycket handboll på sistone. Just nu spelar faktiskt Sverige- Polen , eller ja det är 30 sek kvar. Då får Sverige med sig 2 poäng till Slutspelet. Men ja, Sverige vann ! =D


Vi slutade kvart över 1. Efter det repade vi, och sen skulle jag skjutsa Emma genom hela Genarp. ööh, jobbigt!
Vi fikade med väldigt goda semlor och sen körde lite "lekar" haha ! Alberte har gjort världens finaste plansch till vår teater! Eller hon var inte klar med den när vi såg den. Hon ritade den på datorn, på ett komplicerat ritprogram :)
Efter det provade jag kläder till en fest imorgon. Det ska vara vit klädsel, och vem har fina vita festkläder ?!?! Inte jag iaf!
Jag stack till Anna och försökte hitta något, vilket gick sådär ;) Efter det var det träning, haha det var 6 på träningen, för resten var flaggbärare idag. Men det var lite nice :)
Sen testade jag ännu mer kläder efter att jag hade duschat, och ÄNTLIGEN har jag hittat något :)

Läxa...

Albertes skiss- bild :)


Haha Emma gick ut, och vi låste dörrarna. Så hon var där ute, utan skor och jacka ! Lite kul faktiskt !


Albertes konstnärsvägg!

Fikabord, när  vi hade ätit upp ;)

Imorgon tar vi bussen 15.30 till Teatern. Vi sluttar 15.25 i skolan, så vi måste snabba oss. Efter det är det föreställning! 
Efter det ska vi på fest klockan 9, och måste fixa oss på teatern. Haha, vi kommer inte att ha en minut över. Så det kommer inte att bli något bloggande då =(
/ Flicha

Inga kommentarer: