torsdag 13 januari 2011

Skola, kompisar, repa, handboll!

Hej!

Har inte hunnit blogga förrän nu. Idag har det varit skola, började 9 och slutade vid 1. Så awsome. På idrotten ska jag och Li hålla i en egen lektion tillsammans, funderar på att göra små tävlingar/stafetter.
Efter skolan gick jag, Li och Kajsa hem till Kajsa hem till Kajsa och kollade på bilder från Tanzania resan. Efter det stack vi till gåden och repade. Vi började på låten califonia, en låt som är med i serien OC i början. Haha, det gick inte så bra, men det var första gången så ;)
Efter det snabbade jag mg hem, och sen bar det av till Lund till Färs och Frosta hallen.
Jag ska vara flaggbärare den 17 & 19. Måndag och Onsdag nästa vecka. Två matcher per dag.
Vi fick kolla på när andra killar gjorde det vi skulle göra. Men dem gjorde fel. Aah, så nu är jag helt förvirrad. Jag KAN inte göra fel i direkt sänd tv, när alla i hela världen kan kolla.
Schemat är upplagt sekundvis. Det står typ sähär " 2-3 sekunder efter går spelarna in" Hallå lixom! Om man gör fel så förstörs allt typ ... Men ändå coolt att göra det.
På båda matcherna på måndag ska jag hålla i en av dem stora flaggorna. Det är fyra som håller i en stor´, så det känns ändå okej, då är man inte ensam att göra bort sig ^^
På Onsdag ska jag hålla ensam i en flagga. I något av ländernas flagga. Haha, jag ska stå framför laget när det är deras nationalsång. Det är då jag fasar för att något kommer att gå fel :S


Kajsa och Li efter skolan!
Så ser det ut när vi ska stå med flaggorna ... ;)



Tv4 teamet. Det är sjukt många som jobbar där inför handbolls vm!


I B hallen. Där finns soffor och sånt nu :)


Mitt kort, som vi måste visa innan vi går in :) Btw. Vi kan gå in där och se alla matcher i Lund under handbolls vm =)



Califonia, som vi ska spela!


/ Flicha

Inga kommentarer: