måndag 3 januari 2011

2010- sammanfattningen.

Hej, eftersom att nästan alla bloggar i hela sverige sammanfattat sitt år på ett väldigt snyggt sätt, får väl jag också ta och göra det. 2010 blev som sagt ett ganska bra år, med nya relationer.


Januari.
Det nya året firades hos Nilsson,  ett trevligt nyår efter mysiga dagar hemma.
Jag var med Felicia, Li och Kajsa mest av månaden, mysiga nätter och dagar, då det bara fanns vi.
Inga andra. Vi åkte skridskor som små barn, åkte pulka tillsammans med barn som gick i ettan, och pratade om saker som bara vi visste om.
Det var vi mot världen. I kajsas och Lis källare.

Februari.
Denna månaden åkte jag till Åre. Medans jag gjorde det så åkte Kajsa och Li till våran första teaterlektion. När jag kom hem fick jag min första. Fantastiskt vad mycket jag har lärt mig!
Bloggen föddes också, efter en mysig första någonsin sleepover med bästa Flicha. Då jag och Felicia för första gången kände att vi fungerade väldigt bra tillsammans.

Mars.
En månad med många bollar i luften.
Vi bloggar frenetiskt om allt som händer. Påsk händer, Våren kommer, våffeldagen händer. Vi har också börjat dansa i Malmö. Jag Li och Kajsa tog bussen in varenda söndag, för att dansa, och sedan ta sig hem igen. En jobbig procedur, och det ända vi gjorde var att åka buss in, så kändes de fyra veckorna i Mars. Men jag red på Dellie mycket, och hittade därför vårat ställe. Detta speciella blogginlägg hittar ni här,   
Jag älskade livet denna månaden.

 
April.
Bloggen får sin första header någonsin, och livet leker. Man kan gå knasigt bart i Lund med bara shorts och linne, och vi lever livet. Bloggen har också Emmas vecka i en vecka.
Valborg blir en mysig kväll hos Simon. Som kommit hem från Thailand.

Maj.
Denna månaden lämnar Dellie och Camaro oss. En hemsk start på månaden, men nya dörrar öppnas då man faktiskt har fritid! Jag äter suchi för fösta gången, och åker fram och tillbaka till lund i shorts och Linne i kvävande varma bussar. Amazing. Vi tältar med vänner, och sommaren börjar komma.




Juni.
OMG hur ska jag kunna förklara denna månaden. Tänk dig att du mår som bäst , bäst som du någonsin gjort. Så mådde jag hela månaden! Det blev sommarlov snabbt, och vi började det rejält genom att åka till Skara sommarland. Herregud vad roligt vi hade där. Alla vänner tillsammans. Kärlek fanns i luften, och allt var underbart. Efter det så kom jag hem klockan 23 på kvällen, dagen efter åkte jag på ridläger en vecka, underbart. Efter en vecka där, spenderade jag och Kajsa en underbar vecka hemma. Vi cyklade ut i skogen, och badade vi häckeberga sjön, umgicks med killarna, och dansade. Vi kollade också på premiären på twilight filmen. jag älskar dig Kajsa.


 Juli.
Jag fyller år. Vi åker till bulgarien dagen efter. Innan det  har jag Flicha och Anton en fin dag i Malmö. Mysig månad. Vi åker till Freeport outlett, och åker sedan till stranden om och om igen.




Augusti.
En härlig månad med mycket häckeberga. Cyklande, fiskande och målande! Santos träffar jag för första gången, och blir tillfrågad om ett jobb inom dubbning! Kolla in ett somrigt inlägg.
Skolan börjar också, och danstilen bytas mot show, till streetdance.




September.
I September rider jag Santos för första gången, och dubbar till serien, jag och Kajsa är också hos Emma cederqvist! Det är också val, blev nöjd, men allt, förutom att Sd kom in i riksdagen.. Jag får också körtelfeber..
Oktober.
Ingen märkvärdig månad. Förutom att vi har halloween fest! Jag har kärlek, och är glad för minsta lilla. Jag växer på insidan, och mognar.



November.
Firre blir gipsad, vi börjar få lektioner inom bandet, och vintern kommer!


December.
Ja, mycket händer, och denna månaden är faktiskt den som vi bloggar mest på! Hela 79 inlägg har ni fått nöjet att läsa! :-) En underbar jul blev det för mig. Med mycket släkt.



//Ems

Inga kommentarer: