söndag 9 januari 2011

...

Hej!

Sov hos Anna inatt, tillsammans med Kajsa. Jag skulle egentligen spela en roll i deras teater, men jag kunde inte vara där på deras ena uppvisning, så även fast jag ville så skulle det inte vara så smart att ha rollen någon uppvisning, sen någon annan ha rollen i en annan uppvisning. Men dem ska ringa om jag behövs så vi får se!

Men om jag inte ska dit så ska jag på bio tror jag. Narnia, med Svensk text bara för att Erik ville det =( 
Haha men det går väl ! =)
Annars ska jag nog vara med Anna senare idag ^^,

På torsdag börjar Handbolls Vm här i Skåne. Eller dem flesta matcher är här. 
Då behöver lagen såklart ha någon hall att träna och sånt i inför Vm.
  Det Australienska  landslaget ska träna i vår hall här i Genarp, ändå coolt ! 

Haha, ha det bra! 

/ Flicha

Inga kommentarer: