onsdag 26 januari 2011

Lite blandat...

Hej!

Började 8 idag i skolan. Tidigt! Vi hade matteläxförhör, men det gick bra så ! =)
Sen slutade vi 14.10, och musik som sista lektion. Överenkelt, man kan allt ju...
Efter skolan fikade jag, Li, Kajsa och Alberte på Erikshjälpen, kanel bullar är alltid gott! Jag hittade en the beatels tröja till Kajsa där också. Vilket Emma (Ems) har velat ha jättelänge också. Men hon var inte med så ^^
Nu har jag läst igenom No- läxan lite. Sen har jag lärt mig califonia på gitarr, har dock fortfarande lite svårt att byta till c#m, som ser ut såhär:
nummer 1 så ska ena fingret trycka för alla, sen fattar ni nog resten ;)

Nu ska jag snart ha målvaktsträning med Janne. Första målvaktsträningen i år faktiskt, han är klen för kyla så då tänkte han börja en vacker dag som idag ^^

Jag älskar salami. Jag tog en macka med smält ost, med salami. Jättegott. Molly blev helt plötsligt väldigt hungrig när hon såg den!

Ha en fortsatt bra dag / Flicha

Inga kommentarer: