torsdag 21 oktober 2010

Alldaglig klädsel!

Hej!

Idag så har jag varit i skolan hela dagen efter idrotten. Efter det stack Jag Ems, Kajsa, Emma x2, Li och Emmi, hem till Emma B. Vi planerade lite till en fest. Sen åt vi glass, gott ! =) Sen gick jag hem, amazing !
Imorgon sticker jag till Stockholm så börjar att blogga på söndag igen!
Nu ska jag snart duscha om någon undrade. Sen ska jag laga mat till hela familjen, känner mig duktig.

Kollade på H&M hemsidan. Där har dem en alldaglig klädsel från måndag- fredag, både om du jobbar eller går i skolan. Jag gillade inte alla där, Så jag lade till lite egna.

Måndag:
Kanske lite kallt om du är ute, men det är man väl inte så mycket i skolan eller på jobbet ? :)
Linne: 49 :-
Cardigan: 299:-
Shorts: 149 :-
strumpbyxor: 79 :-
Tisdag
Tröja: 249 :-
Linne: 49 :-

Onsdag
Cardigan : 249 :-
Halsduk: 149 :-

Torsdag
Blus: 199:-
Byxa: 249:-
Väska: 249:-
Fredag:
t-stirt: 79 :-
Kjol: 49 :-


Lördag. Eller när vi nu går på fest!
Klänning: 399:-
stövlar:399:-
Cardigan: 199 :-
Stay up strumpbyxor: 69 :-

Tunika: 129:-
Tights: 99:-

/ Flicha

Inga kommentarer: