lördag 30 oktober 2010

HALLOWEEN.


Hej! Nu har hösten verkligen börjat visa sig. Mysiga färger överallt, och regnet skiftar ofta!
Just nu lyser solen. Och jag har höstlov. Jag är gulligt glad för det! Idag har jag som jag sa sist varit på burlöv med Emmi & Emma. Egentligen skulle Tim och Totte också med, men de ville till butriks istället. När vi var där testade vi masker, linser löshår, peruker, ringar, diadem , mössor och dräkter. Mycket fanns där, men inte huggtänder! hade tydligen tagit slut dagen innan. Ni ska få ett litet bildspel nedan, bilder på masker ,skola , vänner, och min kofta som jag ska köpa. Vi åt på polsemannen. Och ikväll ska vi jobba på högstadie diskot. Men dit går nog bara en massa 6:or och inte mer. Så vi får väl sälja läsk till dem då. Men det gör inget! För jag har ju höstlov! :-)
Ja, igår var jag med de vanliga vännerna, plus några till från nian. Väldigt kul.
Ja, så nu har jag väl inte mer att säga. Enjoy!
Puss.
//eMs

Totte i skolan.

Världens finaste Li.

HAHA, Emma i en rolig mask.

Emmi.

Jag.

Scary.

Min önskekofta. vad tycker ni om den? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hösten har jättefina färger.
Vilka läskiga maskar ni har på er,men så ska det ju var,denna helgen.
Koftan tycker jag är jättefin,du passar bra i den.

Emma och Felicia sa...

Tack så glad jag blir!