måndag 18 oktober 2010

Skoldag. - flitig som en iller (?)

Hej! Skoldag, precis som vanligt. Denna helgen har känts otroligt lång. Varför vet jag inte.
Vi slutade tidigt idag!  eller ja, klockan 14.20...:-) Efter det har man varit flitig som få. Eftersom att jag inte kom på något bra djur på rubriken, fick det bli iller. Vet inte varför. eller de kanske är så snabba? jaja, Jag och Kajsa pluggade idag. Duktigt. Vi fotade också, mycket. Så det ska ni få se på.


Idag fick vi också hem våran första middagsfrid kasse. Den är full med mat, och den kommer hem vid dörren. Man får 5 recept, och ingredienserna till dem. Och nästan allt är ekologiskt. Bra!
Kassarna kostar inte så jättemycket, och ett bra alternativ till en stressad familj som våran! Om du vill veta mer, klicka här. 

 Nu har jag planerat att duscha, titta på top model, och diska. Väldigt bra. I morgon ska jag rida. För att Kajsa vill rida i regn, och det ska regna i morgon. Great. Rida i regn.


Kajsa..

höhö.

Min vackra handstil.

Banks.

Vi gjorde histora.

Och kajsa, målade sin hand guldig under bildlektionen.


Och sedan gjorde jag matte.


älskar den bilden!


Adjö, adjö!

Vill ändra min frissa, förslag?





Kram!
//Ems

Inga kommentarer: