söndag 10 oktober 2010

Ärva kläder!

Hallå.

Igår så var det en myslördag. Och anton gjorde vid sin garderob, och tog bort de försmå kläderna. Och han hade assnygga tröjor, mest märkes som har kostat honom skitmycket, men som jag får gratis! Jag fick en röd lylescott tröja. En grå lite tjockare tröja. En blå mörkblå tröja med bruna ränder, en Genarpsskolan tjocktröja som han inte gillade, han sa att det var "tjejmodell" så den tog jag, en svart och gråmönstrig, och en blå polo typ.
Så nu behöver jag inte shoppa på länge. Jag älskar att ärva kläder, tyvärr brukar jag inte ärva kläder, men det är helt gratis och man kan hitta så mycket fint!
Nu är resten av familjen och kollar när Anton spelar match. Jag ska snart duscha!

En sådan i röd fick jag t.ex.


/ flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur för dig att Anton städade sin gardrob och att du gillade vissa fina saker,som du fick.Det tjänade du mycket pengar på.Grattis.

Anonym sa...

Det kostar dig 300 :P