tisdag 19 oktober 2010

roliga djur

Hej!

Var på vårdcentralen, eftersom jag inte har blivit bättre på många dagar. Men det var tydligen normalt, och det kunde ta upp till en vecka till att bli frisk, ohno!
Sitter här och njuter av att Anton ska träna nu, från klockan halv 9 tills 10. I ösregn medans jag sitter här inne i värmen och myser ^^ Okej, jo jag hade också velat spela fotboll, jag saknar det som inn i. Men kanske inte just nu ;)

Såg en rolig historia som jag bara måste lägga upp på bloggen!

HUR IMPAR MAN PÅ EN KVINNA? Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne komplimanger, krama henne, håll om henne, le åt henne, skratta med henne, gråt med henne, kela med henne, ......köp blommor åt henne, skriv kärleksbrev till henne, lyssna på henne. HUR IMPONERAR MAN PÅ EN MAN? Kom naken. Ta med öl."...



Tänkte lägga upp lite roliga djurbilder! 



Äntligen, jag har hittat ett perfekt ställe att göra mina behov på...

I´m going to kill U!

Du kan inte ta mig, hahahahahaha

Smart rådjur, mindre smart jägare.

Nu hänger jag inte riktigt med. Vad sa du ...?

 Jag har aldrig sagt att jag gillar dig...


What´s next?

Mamma, vad är det där som blixtrar till ?


/ flicha


Inga kommentarer: