onsdag 13 oktober 2010

My life - gruvarbetarna uppe

Hej! Idag har jag kollat desperate, och nu kollar jag på berg som flyttar in till Anja Persson som bor i Monaco, hon bor precis vid havet, det tänker jag också göra när jag bli stor. Bo utomlands precis vid havet. Gärna i USA eller något i den stilen. Tänk bara , fint väder hela tiden, man kan bara sola och shoppa hela tiden + att i Usa är även tjejfotbollen stor, nästan större än killfotbollen. Och det är ju alltid toppen!


Mitt framtida liv, någonstans. Vi får se. I Usa. Usa är stort och en del, är inte lik en annan, så får ser vart det blir ;)


Förövrigt så har gruvarbetarna kommit upp idag, eller iaf  snart  21 ( en är påväg upp) av 33! Det tar ca. 1 timme att ta upp en persson. Det gick snabbare än beräknat, de skulle komma upp vid jul, men det blev nu istället. Men tänk sitta inne i en kall, mörk grotta helt innestängd utan att veta när man kommer till att komma ut, det enda men vet är att man får man och dricka så att man klarar sig. Jag har dessutom klaustrofobi så det hade inte varit det enklaste...

När en tagits upp!

En annan!

Enorm glädje av familjemedlemmarna!


/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken researh!! vilket scoop!! Du är nog den BÄSTA bloggaren i världen! Jätte bra, Kram från ditt största fan:-)