söndag 17 oktober 2010

Shutter island, !

Hejhej! Idag har jag gjort allt man ska eller borde göra på en solig dag.

Varit ute och ridit - Check.
Gjort något bra -  Check.
Umgås med familjen - Check.
Umgås med vänner - Check.
Stickat, för vintern kommer snart - Check.

Ja, kortfattat om ridturen, hände det med Kajsa, Playboy, & Santos. En trevlig runda i skogen, med galopp. Mycket godis till de fina hästarna, och extra mycket till Smått när hon rymde innan vi fått på täcket. Vi fick byta hage efter att vi lurat in de  Stora  hästarna i fel hage...
Fin bild på Santos och Playboy.

Småttis.
 menmen, små misstag, gör alla.
Innan det hjälpte jag mamma och pappa att tömma saker från sommaren på tippen. Trädgård, skrivbordet m.m.
 Stickat har jag också kommit igång med. Det har jag precis lärt mig på slöjden, och stickar nu hemma också! Väldigt roligt!
Och nu på kvällen var jag på gården och tittade på film. Vi såg en polisfilm som ar väldigt rolig med  Bruce willis. eller hur det än stavas. Väldigt rolig. Fast det verkar bara vara jag och Totte som tyckte det! Men jaja, sedan tittade vi på Shutter Island! Alla MÅSTE se den filmen!! Så himla bra! Och mysig, läskig, provocerande på samma gång. I slutet tror man på allvar att man var dum i huvudet!
jaja , nu ska jag sova, jag och felicia ska vara på gudsjänst i morgon , tidigt.
Vi ses senare!

Kram!

//Ems

Inga kommentarer: