lördag 2 oktober 2010

jag såg en fin människa en gång.

Ja, felicia har ju redan berättat det mesta om igår, men idag så har jag varit  stallet.  Men kajsa, det är så otroligt roligt att få dela stall med sin bästis. Santos är underbar, och en väldigt fin ponny. Han har gått upp i vikt, men har lång väg kvar. Han får muskler och de kommer så småningom.  Sanna hjälpte mig med en lektion och galopperade för första gången på honom!  Har inte kunnat göra så innan, för att han har varit otränad, blev berömd för min sits. På måndag har vi studiedag och är jätteglad för det! Pappa och jag har också bestämt att jag ska få mitt barnbidrag, och är glad för det ! Har varit orolig innan att jag inte klarar av det, men ska testa! Vill köpa ett par skor denna månaden, men inte mer! Ha det bra!
Kram!

//Ems

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bäst.
// Mamma.