måndag 18 oktober 2010

fortfarande sjuk + läxa...

Hej!
Jag klarar inte av detta längre, lunginflamation är hemskt!
Fortfarande sjuk, eller lunginflamation. Åhh, jag blir så irriterad på detta. Alltid när jag går så mår jag skit efter!
Eftersom jag fick gå till skolan imorgon av doktorn så sa mamma att jag skulle gå ut med Molly en liten runda. Det gick väl bra, men sen kom jag hem och satte mig i soffan. Sen skulle jag gå och ta mina tabletter, jag orkade inte! Jag orkade inte gå och resa på mig, vilket innebär att jag inte kommer orka med en hel dag i skolan om jag inte orkar gå ut med Molly i 10 minuter...
Annars så har jag badat, väldigt skönt men det var så hilma varmt, nästan lite jobbigt ibland, det brukar jag inte uppleva där jag badar. Sen har jag pluggat Tyska, so, no, lite engelska, svenskbok + skiva. Sen kollade jag på Oliver twist och skrev om filmen. Hm, mycket läxa! Sen ska jag till Stockholm på fredag, då ska jag vara frisk!


Läxa....:(


/ Flicha

1 kommentar:

Anonym sa...

Det tar sin tid att bli frisk.Man kan inte skynda på det.Man får bara ta det lugnt,så man inte förrvärrar det,så det ska ta dubbelt så lång tid att bli frsk.
Ta det lugnt.Jag förstår att du längtar efter skolan och dina kompisar,men den tiden kommer så småningom.