onsdag 20 oktober 2010

viel besser :)

Har som sagt varit i skolan idag, från 10 tills kvart över 1. Jag hann med ganska mycket faktiskt. Idag är jag mycket bättre, vilket betyder att vi kan sticka till Stockholm på Fredag. Jeho! :D
Vad jag ska shoppa. Säger jag nu iaf. Så kommer jag säkert inte shoppa något, men det är klart att jag ska shoppa. Jag och mamma hade tänkt sticka till Barkaby, vet inte om det blir så men iaf. Det är ett shoppingcenrtum utanför Stockholm med enbart märkeskläder, fast billigare än i vanliga affärer. Men jag har ett problem, när jag kollade igenom garderoben så hade jag fina kläder som jag aldrig använder, och jag hade allt. Jag behöver lixom inget, det känns tråkigt. Jo skor, snygga högklackade och snygga vinterskor. Fick dock ett par guldiga högklackade skor av min faster i helgen som var fina.

Okej, inte för att man ser något huvud, och jag ser helt muffad ut. Men detta är det nya klassfotot, ska ta en bättre bild senare :)

Jag har inget roligt att skriva om. Men något hade väl kunnat skriva vad ni vill att vi ska skriva om mer i bloggen. Är väldigt glad om jag får svar! :D

/ Flicha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så skönt för dig att du har kunnat börja skolan igen efter lunginflammationen.Det måste kännas bra.
Särskillt bra måste det vara att kunna resa till Stockholm.

Anonym sa...

Gärna fler roliga foton!!
Anonyma läsaren