torsdag 28 oktober 2010

Vill du sitta med mig i parken?

Hejhej!
Nu har jag tyvärr tappat suget en aning. Och har en massa bilder det är meningen att ni ska få se. Hm. Ja, det händer nog. Igår var jag i Lund, med Totte och Tim , Kajsa. Vi försökte hitta ett bra ställe att köpa hallooween saker på. Vi skulle kunna lyckas. Om hobbex hade funnits i Lund. Men nej, nu finns det ju bara Arlöv. Så på Lördag tänkte jag och några folk ta oss dit. För att titta på kostymer till festen. Idag var jag i Lund igen. Och vi åt asiatisk buffe. Väldigt gott. Där planerade vi också hur det ska gå med en kortfilm vi ska göra med våra vänner från Lund. Den ska vi förmodligen göra på lovet.
Hittentills är detta vad jag ska göra på lovet.

Lördag - Jobba på fest på gården. Och shoppa på burlöv. (barnbidrag)
Söndag - Rida.
Måndag - klippa och slinga håret.
Tisdag - Rida förmodligen.
Onsdag -  Spela in en film.
Torsdag - Laserdome med vänner.
Fredag - Filminspelning, planering för festen.
Lördag - FEST!
Söndag - Rida, städa.

Ja, det jag ska göra i morgon och under lovet. Hoppas alla har det bäst där hemma!

Mamma har också tagit reda på var man kan köpa Torr is, sådan is som ryker väldigt läskigt.

Det ska vi nog använda till festen. Det finns många läskiga saker man kan göra till halloween.
Men nu måste jag gå. Ha det bäst!
//Ems

Inga kommentarer: