söndag 3 oktober 2010

sjuk = tråkigt

Hej!

Jag blev sjuk igår, fick feber. Direkt efter att jag skrev inlägget så fick jag ta febern och jag hade 38,5 grader. Så jag fick stanna hemma. Nu är resten av familjen och kollar på när anton spelar fotboll, sen ska de till Ikea, så nu är jag själv hemma igen. Jag hatar , extremt hatar att vara sjuk. Asså jag känner mig frisk trots att jag har 38,5 graders feber, eller som jag sa till mamma " jag är frisk, det är bara pannan som är sjuk" Det är ungefär så jag känner mig. Men jag hatar att slappa och inte få göra någonting. Jag måste ha något att göra hela tiden, annars blir jag uttråkad. Så nu har jag städat mitt rum och garderoben, jag rensade ut gamla saker och gjorde de allmänt fint, jag kom fram till att jag hade ca. 40 tröjor/ linnen/ t-shirtar.
Nu tänkte jag göra smoothie !  


Molly, och hennes halsduk som jag stickat till henne :)


Inga kommentarer: