tisdag 5 oktober 2010

Idag dubbade jag!

Idag dubbade jag, har foton så ni ska få se var jag står, och vem jag spelar. Jag spelar en tjej vid namn Julia. Hon är blond och liknar mig faktiskt! Hon är med i Elevrådet(precis som jag) , och är en sådan tjej som alla tycker om och kan prata med.
Det var jättekul att testa på detta. Katarina trodde att det skulle sändas i vår. Och kommer såklart lägga ut datumet när det kommer! bilder kommer, och precis som jag visade i inlägget tidigare, så är det lite som karaoke, och man pratar efter en linje.  Men det har jag berättat tidigare. Bilder kommer. Annars har jag inte gjort så mycket, nästan alla var sjuka idag, men det var bara mysigt. Men såklart saknade jag min fina Felicia.
I morgon ska jag dansa, och på Torsdag ska jag på teater, och på fredag ridning. Inte mycket mer! Hoppas ni mår bra!

som sagt, bilder kommer!
Ha det bra!





Kram!


//ems

2 kommentarer:

Anonym sa...

naw saknade dig med :D<3

/ Westa Westa

Anonym sa...

Längtar efter bilderna, jättekul, kram,kram:-)