lördag 23 oktober 2010

FREDAG-

 Hejhej! Fredag, och nu lördag. Jag har inte pallat blogga. men nu händer det grejor! Igår hjälpte jag pappa laga mat. Vi lagade egna " fiskpinnar" (panerad fisk.) , zuccini och äpple i ugn, egen tzatziki, och matkorn. Väldigt väldigt gott! Efter det gick vi till gården. Där var det Lan, så en massa smånördar satt och spela. Jag fick testa spela lite counter strike. Väldigt roligt faktiskt! De ska lana heeeela helgen. Egentligen var det tänkt att vi skulle till Emma Cederqvist denna helgen. Men eftersom att bussen gick 9, och jag inte packat, pallade jag inte. Så de andra har åkt själva. Men det gjorde inget. Igår var det en rolig kväll. Väldigt rolig. Och har en massa hårspray jag vill bli av med innan jag och mamma åker till Burlöv.
Visar lite bilder. Kram!
Vi på klassfoto. Ser helt trött ut -.- . Men jaja, mycket bättre än vad det brukar vara!

Allihopa.

Vadå? Jag vill ju också ta fjortisbild ibland! ;)

Jag igår.


//eMS

Inga kommentarer: