onsdag 20 oktober 2010

Dancing in the streets.

Hej! idag har jag dansat, gjort läxan , gjort prov, läxförhör, och igår , prov.
Dansen är väldigt rolig, och börjar verkligen arta sig. Rolig dans. Halva veckan gör vi en massa saker. Vi pluggar som freaks, och rider i mörker. Cyklar som galningar, och tar bussen i tid.  Andra veckan, som är nu, är det soft. Vi avreagerar oss i teatern, alla vår ilska och glädje. Våran fantasi prövas. Och jag rider, själv , en mysig runda i skogen. Så går våra veckor. Om och om igen. Vecka efter vecka. Nu är det vecka 42. 1 vecka kvar till lov.
Tack, tack.
Nu på kvällen, gick jag till Nilsson, där mina föräldrar var. Hade beställt pizza. Och gud vad gott det var! Mmmm!
Jag fick låna tobias spel Halo reach. Ett svincoolt spel. Testa testa!
 //Ems

Inga kommentarer: