lördag 9 oktober 2010

längtar efter fotbollen...

Idag så har jag inte hittat på så mycket. Emma hälsade på mig så snäll som hon är! Inatt hostade jag ihjäl mig, och vaknade med ont i nacken för att jag hade sovit med 4 kuddar, eller iaf försökt, slängde av en mitt i natten. Annars så har laget har spelat cup idag, och jag saknar fotbollen övermycket. Det ena laget gick vidare från gruppspelet till semifinal, men åkte ut där. Det andra gick inte vidare från gruppen.


har lekt med lite bilder..
Jag hittade den på tjejcupens hemsida som vi spelade i våras. Som vi förövrigt kom 2.a i !   
Fast jag lade till texten själv.

Ett kolage som jag gjorde !

/ flicha

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahhahaha, har ni sett mig i bakgrunden bakom firre ;D hahahahahahaha, ser askomisk ut :)

<3

Emma och Felicia sa...

Haha, i can see ;D

Anonym sa...

Snart är du ute och spelar igen! Hoppas att du sover bättre i natt!
Krya på dig!
Marran